2010.01.07. 10:04 Sunsetjoy

Most egy duplaképes poszt jön, bár ugyanarról az asztalról, de úgymond működés közben. A háttérkép nekem tetszik, feldobja az a középső fényáradat, így mégsem az a töksötét :) A Rainmeter meg a dock a szokásos, többször látott megoldásnak tűnik.
 


szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,4/5)

21 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr151652278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeZz 2010.01.07. 11:55:18

Pofás desk, csak nem értem mért kell két lejátszó vezérlő odalent re?

GDP 2010.01.07. 13:58:08

Egyetértek az előttem szólóval.
Kezdem úgy érezni, hogy egyesek csak a blogra pimpelik ki a dt-ot.
Ez olyan, mintha pc placc fotó előtt raknál rendet, de valójában 364 napig maximum csak eszedbe jut. :)

ui. prevenció: mindenkinek szíve joga, de remélem értitek, hogy mondom.

legend :D 2010.01.07. 15:28:17

és a 3órának mi értelme van az magyarázza el vki....
sztem sok értelme nincsen ha már nem jó neki az alap akk azt legalább kapcsolja ki és a másik 2 közül is elég lenne 1.....................

legend :D 2010.01.07. 15:29:02

@KEEW:

Ja am értem ,h mit mondasz és 1ett értek veled

PeZz 2010.01.07. 17:29:11

@KEEW:
Igen ere próbáltam utalni én is, hogy nekem ez, hogy 3 óra, két zene vezérlő, stb stb, olyan összecsapottságot sugall, ezt is meg ezt is meg ezt is.
Nem tudom én amikor moddolom az asztalt úgy csinálom, hogy számomra kézre álljon, minél jobban, illetve minél minimalistább legyen, de én utána a nap 24 órájában úgy is használom a gépet, nem azért csinálom, hogy ide beküldhessem.
Erről a tulajdonost kéne megkérdezni mért van mindenből kettő vagy több...

kozmatamas 2010.01.07. 17:31:30

Sziasztok. Enyém ez a desktop, és akkor megválaszolnék pár kérdést. :)
Azért van kint két lejátszó mert a felső esztétikusabb, az alsón viszont több dolog van (infók, hangerőszabályzó) ami a felsőn nincs. Ha értenék hozzá össze építeném a kettőt de nem értek. :D Az órákba éreztem hogy valaki bele fog kötni. Alapból látszik, hogy kettő van, a harmadik (kék) csak azért volt ott mivel elromlott az ébresztőórám és erre keltem. Látszik is az ALARM funkció :D Amúgy a desktop tényleg ilyen, nem ide cicomáztam ki, és szerintem használható is bár kicsit lassúcska a rendszerem...

deviantRider · http://bringablog.hu 2010.01.07. 17:42:03

@kozmatamas:

"Lassúcska" rendszer ellen az a legjobb megoldás, hogy csak azt használni, ami kell. Felesleges dolgokat nem kell futatni. Persze ebbe is belelehet kötni, hogy ugyanmár, mi az a pár kis progi még. De én akkor is amondó vagyok, hogy csak azt futtatni, ami kell, főleg egy gyengébb gépen.

Nekem most megy egy túzfal, a firefox, az utorrent és a miranda és így fut 19 task összesen.

PeZz 2010.01.07. 17:47:00

@kozmatamas:
Lassú rendszer témakörhöz ajánlom puszta tanácsként, hogy nézz egy feladatkezelőt mikor a winamp megy, figyeld meg hogy a rainmeter winamp vezérlője milyen szinten zabálja a gépedet.
Főleg hogy még ráadásul kettő is van.
Én pl ezért nem használom ezt, mikor megy a zene úgyis tudom mit hallgatok, ha meg másik kell akkor pedig nem telik semmibe felhozni kicsinyített állapotból és tovább nyomni.
De ezek pusztán személyes meglátások és tanácsok.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.01.07. 17:52:46

Hm, de akkor ha van úgymond két médiakezelő, akkor minek fut a tálcán a Winamp? Én speciel az óra mellé nyomtam le, amikor használtam (mondjuk most az AIMP-ot is).
Amúgy tényleg mindenkinek szíve joga, hogy használja a gépét, legfeljebb tanácsot adhatunk, vagy saját maga olvas utána. Persze úgy, hogy az ne menjen bele a szolgáltatásletiltásos / registry-buherálós régióba.
A blogra kiszépített asztalt már korábban emlegettem, most pl. sidebarnak se híre se hamva, dock nincs fenn, a sevenben visszahoztam az xp-s gyorsindítást, egykét dolgot berögzítettem Start menübe, és kész.

kozmatamas 2010.01.07. 18:02:03

@PeZz:
Nem azt írtam, hogy lassú, hanem hogy lassúcska. Kettő nem ugyan az. :) Szóval nem használhatatlanul lassú, amire nekem kell arra megfelel. És látszik a bal felső sarokban, hogy 84% SZABAD a procinak, szóval annyira nem terheli le. Régi már a rendszer meg a sok cicoma lassítja be egy kicsit. De nem várok sokat egy 1,6-os CPU-tól. :)

Amúgy ami tényleg csak nagyzolás lehet és aminek nem sok haszna van/nem használok az a kis preview kép a tálcán lévő futó alkalmazásokról. Számomra a többi a kényelmet szolgálja (1. kép)

PeZz 2010.01.07. 23:35:32

@kozmatamas:
Persze nem ugyan az nem is azt mondtam hogy most ezt kel csinálnod mert én azt mondtam, csak tanács volt...

GDP 2010.01.08. 12:43:53

@kozmatamas: én szintén mára már elavultnak számító pc-vel tolom, de amire kell, tökéletesen megfelel. winamppal szemben a foobart támogatom, msn helyett trilliant használok, azureusról is váltottam utorrentre, és most zökkenőmentesen el tudok futtatni egy w7-et (x86, home premium), amire eddig nincs panasz. lényeg, hogy nézem a felhasználói élmény, ergonómia és rendszerigény háromszög legmegfelelőbb pontját, de jelenlegi körülmények között játékon (é: újabb gémek) kívül mindent pöpecül elfuttatok

secret123 (törölt) 2010.01.09. 14:55:52

jó ez a háttér, és a téma:D
valaki elküldené, vagy linkelne, vagy mondaná a téma nevét?:D
msn: killer.mustang@hotmail.com
elsősorban a háttérkép kellene:D

secret123 (törölt) 2010.01.09. 18:44:52

@kozmatamas:

és a winamp skin-nek is megtod mondani a nevét?

secret123 (törölt) 2010.01.09. 18:47:39

ja és a skint hogytom berakni? a win. skint?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.01.09. 20:40:08

@secret123: hmm, hol látsz te ezen Winamp skint?

secret123 (törölt) 2010.01.10. 09:03:41

@Sunsetjoy: akkor nem skin:D
de ami középen van a lejátszó...

és a win témát hogytom berakni?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.01.10. 11:31:29

@secret123: A winamp felület egy Rainmeter config, ahhoz a Rainmeter nevű program kell. Ahogy a képen látható időjárás meg óra config is. A program ingyenes, használni sem olyan nagyon bonyolult.

A Windows skin meg egy WindowBlinds téma, ahhoz meg az a program kell. (tehát nem szabványos windows skin, hanem egy programhoz tartozik hozzá, magában nem működik). Talán ez a program nem is ingyenes, elvileg fizetős.

kozmatamas 2010.01.10. 14:42:18

@Sunsetjoy:
Sunsetjoy írtad feljebb, hogy te a winampot az óra mellé nyomtad le és nem látszik a tálcán. Azt hol lehet beállítani?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.01.10. 16:01:57

@kozmatamas: azt mondja hogy Winamp.
Preferences / beállítások
General preferences / talán általános
Show winamp in: Systray vagy taskbar jelölőnégyzet, ez értelemszerű. Ott van mellette valami csúszka, hogy mi legyen a systray ikonja, meg hogy ha ott van, akkor a tálcán scrollozza-e a játszott dalt, meg ilyenek.
Nem tudom, hogy magyar van-e neked, én meg már AIMP programot használok helyette.

Lehet hogy mer' kocka vagyok, de minden egyes(!) programot úgy kezdek, hogy options. Ha meg esetleg nem tudja, amit akarok keresek más alternatívát, vagy megpróbálok együtt élni vele. Egyfajta értékmérő nálam :)

 
 
süti beállítások módosítása