2010.01.08. 09:36 Sunsetjoy

Két száguldó autó, elhintett idézetek és költemények az asztalon, mutasd az asztalod. Na vajon hol lakik a beküldő?
Tetszik a dokk, az idézetek, és a tálca "összeillő" színvilága. Bár a dokk belelógása itt-ott kicsit ront az összképen.

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (2,7/5)

3 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr231654696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anduriel 2010.01.08. 12:58:02

Én küldtem be a képet, a dokk alapból rejtve van, csak akkor jelenik meg, ha az egeret felé viszem. Szerintem is zavaró lenne, ha állandóan látható volna :)

Frank Barella 2010.01.11. 11:18:32

Nagyon ötletes megoldás, és jól mutatnak az idézetek, szépek a válogatott dokk ikonok.
Szép munka.
Egy kérdés:
A dokk mellé minek még az a pár ikon az asztalra? nem szép

Anduriel 2010.01.15. 01:52:55

@Frank Barella: Hát az sajnos ilyen öszvér megoldás, nem akartam túl sok ikont kitenni a dokkra, de majd lehet kitalálok valamit, mert kicsit engem is zavar. Még igazgatok rajta, lehet később kellett volna beküldjem, mert azóta pl. a Lego ikont helyett készítettem egy odaillő ugyanolyan fekete mappásat.

 
 
süti beállítások módosítása