2010.01.16. 11:11 Vicktor

Szeretem az ehhez hasonló letisztult asztalokat, viszont bajban is vagyok velük, mert ezekről túl sokat nem lehet írni. Petya asztal szépen átalakított, lent tálca gyorsindító gombokkal és fent is valami hasonló, csak gondolom egy dock által ahol a fontosabb mappákhoz találhatunk shortcut-okat (erre mi lenne a megfelelő magyar szó). A háttér kép mintája carbonhoz hasonló középen egy koponya, amit mondjuk annyira nem bírok, bár valószínű hogy ez annak tudható be, hogy egy bizonyos, mai tinédzserek körében divatos öltözködési stílus által előszeretten használt motívum.

De lássuk Petya szavait is:

Sziasztok!

Mostanában nem nagyon piszkálgattam a gépet, de volt egy kis szabad időm, ami alatt nekieshettem a win7 nek.
Nem most került fel a 7-es, de csak most kezdtem el igazán moddolgatni.
Láttam Pagan várja az új deskeket, gondoltam megosztom veletek ezt is.
A többi asztalom: Blue Minimal, Bluebrown Minimal and Black Cell, Vistazöld, RelaxDock, Leaf on a desktop, illetve Shinegray néven voltak kint a blogon.

További jó munkát kívánok!

Üdv.: Petya

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,4/5)

7 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr221673562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.01.16. 11:00:32

Tetszik a szöveg:) Amúgy meg talán parancsikon.

PeZz 2010.01.16. 11:32:47

Köszi, hogy kiraktátok!
Amúgy igen, sokan nagyon ellene vannak a koponyás dolgoknak amióta a félresöpört hajú, egyszemű egyének állandóan azzal villognak...mindegy.
Igazából én se vagyok oda értük de ez a kép megtetszett.
Mondjuk a vicc az egészben, hogy azóta totálisan lecseréltem a felső sort.
A funkció ugyan az csak kicsit át lett rendezve és így olyan mintha a win eredeti tálcája lenne tükrözve ilyen kicsit linuxos beütéssel.
Teljes ablakban pedig folyamatosan látszik a felső sor, egy kis okosítással ahhoz csatolja az ablakokat teljes képernyős módban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.01.16. 12:25:03

"a félresöpört hajú, egyszemű egyének" <- xD, hogy már képzavarral éljek...

PeZz 2010.01.16. 13:10:29

@Sunsetjoy:
:D mért most akkor nevezzem őket a nevükön?

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.01.16. 13:13:41

valóban gnome-os struktúra.

Neolith 2010.01.16. 14:18:21

Szép letisztult meg minden, de nagyon semmilyen az egész. Semleges érzéseim vannak. A koponya lehetne nagyobb :):)

PeZz 2010.01.16. 15:15:15

@N3O:
Főként dolgozom a gépen szóval a háttér nálam mindig mellékes.
Szinte sosem látom csak ha bekapcsolom illetve mikor msn fut only.
Talán azért tűnhet semlegesnek mert, minél egyszerűbbre, és használhatóbbra próbáltam tenni számomra...

 
 
süti beállítások módosítása