2010.01.30. 10:23 Sunsetjoy

Nos, ebből a képből néhány dolgot azért le lehet szűrni a tulajdonosról. Például, hogy mely játékokkal szeret játszani, megismerhetjük a gépét, hogy mennyire érdekli az időjárás, meg a hold állása, szereti a darkwave műfajt (ez mondjuk igaz, hogy nagyon nem mainstream:)


A Rainmetert elég jól elhelyezi az asztalon (mondjuk a gépstat kicsit kilóg a sorból, a %1 °C meg beállítási hibára utal talán), bár én amikor tesztelgettem, mindig fehérre állítottam át, nem hagytam az azt hiszem alap szürkeségen a betűket.
 

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (2,7/5)

6 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr181712740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.01.30. 13:25:33

ööö, vista?
én vent helyett teamspeak-elek. a vent jó egyébként? tud voice activation-t?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.01.30. 14:00:44

@Bachterman: amikor anno kipróbáltuk Ventrillot, akkor nagyon feltűnt, hogy mindenkinek más hangja van :D
A TS 3-ra vagyunk már kíváncsiak nagyon.

Vent: "Voice activation or Press-to-talk transmission modes. " erre tetszett gondolni?

dr4k3csabyka 2010.01.30. 17:35:11

tudok nektek szolgáltatni mindkettő szobát :D ha érdekell

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.01.30. 21:52:40

@dr4k3csabyka: kössze, de nem kell, van megfelelő.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.01.31. 11:02:29

@Sunsetjoy: nálam ts3 van, magam hostolom a szervert, de mivel nem használtam sokat a ts2-t, ezért nem érzem a különbséget. az tény, hogy több audio codec-et használ, mint a régi.
tunnglén keresztül megy a szerver, és eddig nem volt gond a hanggal. picit mókázni kell a mikrofonérzékenységgel és az akusztikával.

igen, a voice activation-ra gondoltam.

dr4k3csabyka 2010.01.31. 14:28:00

ha már ennyire belementünk a voice szerverekbe. akkor mi a véleményetek a mumble -ról? :D

 
 
süti beállítások módosítása