2010.02.09. 09:27 Sunsetjoy

Nem tudom miért, de nekem ez a háttérkép annyira nem jön be, hogy az hihetetlen...
A zenelejátszós részleg viszont annál inkább :)
Amúgy meg régi egyik szuperbeküldőnk, szekelya újabb képe, amit megoszt velünk. Sok minden tényleg nem változott (minek változtatni a megszokottat, nem igaz?), de talán az újabb olvasók még nem találkozhattak asztalaival. (bocs az idióta címért.)

Szia,

nem sok minden változott a desktopomon, de ha már feltöltöttem a deviantArt-ra, gondoltam küldöm nektek is. Részletek a dA-n: http://ethsza.deviantart.com/art/Screencap-2010-january-152030745

Udv/szekelya

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (1,5/5)

4 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr71739954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.02.09. 15:14:27

hajasbaba tényleg randa, de ez ízlés kérdése. de a többi az übergeek nagyon.

almafan 2010.02.09. 21:30:13

Mi a téma neve, mert mindenhol kerestem de nem találtam? Azt az alsó infó bar-t hogy oldottad meg?

szekelya 2010.02.10. 00:24:54

Ott van minden a deviantart-on.
Windowblinds: mild (jordanfc)
Infobar: stripe for samurize (én) : ethsza.deviantart.com/art/Stripe-for-Samurize-124442455

 
 
süti beállítások módosítása