2010.02.24. 08:31 Sunsetjoy

Windows 7, minimálban. Most így hirtelen nem tudom, hogy melyik lehet a korábbi poszt, na de mindegy. Tetszetős, tényleg.
 

Hiho!
Régen küldtem már képet, azóta ráadásul az OS is frissült, gondoltam megosztom.Nagyjából tizenkettő egytucat minimál win7, semmi egyéni, kizárólag az én lelki békémet, és az egyszerű esztétikus megoldásokhoz való igényemet hivatott kielégíteni :]
Ím üresen, és általános használat alatt, nagyjából a következők felhasználásával:
wall: Simplicity
OS theme: beak7
FF theme: Strata40 + a hozzá ajánlott add-onok
Ikonok: Token [mi más..]
foobar2000: gyári. úgy a legjobb.

 



 

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4/5)

2 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr671784555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2010.02.25. 14:34:28

én voltam. hogy az előzőeknek milyen címeket adtatok, arra már nem emlékszem.

 
 
süti beállítások módosítása