2010.03.09. 09:53 Sunsetjoy

Pedig szavamra be akartam írni, hogy melyik ez a képen látható mozdulat, de inkább nem írtam be, nehogy hülyeség legyen :)
Az asztal körítése nem stílusidegen, gondolom azért figyeltél valamennyire rá (vagy nem?).
Ennyi TV-t nézel, hogy vagy 20 tv-adó műsora van kinnt az asztalon? Ahogy látom, nem ez az első poszt a blogon az asztalodról...

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (3,2/5)

8 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr981822580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szekelya 2010.03.09. 14:02:31

A mozdulatot "pofáraesést megelőző műmájerkedés"-nek hívja a laikus szemlélődő.
Nekem hiányzik az eltüntetett taskbar, szeretem látni, hogy mi fut, és ha kevesebb egérmozdulatra vannak a dolgok.
Szerintem a tv műsorok egy oldalra dokkolt esetleg eltűnő toolwindow-ban vannak, lehet, hogy csak egerészésre csúszik be a képbe. Nálam nem lenne nyerő, mert ha TV-t nézek ki van kapcsolva a gépem.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.03.09. 17:24:49

@szekelya: Öh, szerintem ha TV-tunert használ valaki, akkor kifejezetten hasznos. Na persze nem olyan sokan tehetik, vagy érdeklődnek a dolog iránt. És lehet, hogy itt sincs tuner a gépben.
A laikus szemlélődővel igazad lehet, de én nem úgy kérdeztem...

Nussykaaa 2010.03.09. 19:17:25

Sziasztok!!

Ez lenne az én asztalom.
A TV műsorokból körülbelül 7-et figyelek folyamatosan, a többi meg csak van, engem nem zavar igazándiból. TV-tunerem nincs, mivel mellettem van a TV-m így fölöslegesnek tartanám:D
A skates stílus meg nem áll tőlem túlságosan messze, ezért vannak a dockikonok meg a háttér is.

legend :D 2010.03.10. 15:21:11

a TV tunernek semmi értelem ha vki a gép előtt ül a mi a faszért akarja tudni ,h mi m1 mosta tv-be
de ha nagyon kiváncsi rá akk kapcsolja be
és az időjárásos szarnak se láttom sok értelmét a leg1xübb ha elfordulsz jobbra v balra nem tom kinek ,h van a gépe az ablakhoz

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.03.10. 17:32:55

@zexs: ha elfordulsz jobbra, akkor a holnapit, ha balra, akkor meg a holnaputánit tudod meg :)) - nyugi, csak poén, ne vedd magadra.
Amúgy meg ha látja, hogy valami számára érdekes megkezdődött, akkor elkezdi nézni a TV-t, ennyi.

Ja és legközelebb moderáld magad, okés?

wachaz · http://tvmusor.tv 2010.03.12. 11:50:02

A tv-műsorok kisablaka a zzEPG program része, ez a Műsorfigyelő. A progi ingyenes, letöltés itt: tvmusor.tv

legend :D 2010.03.15. 19:49:11

@Sunsetjoy: okés
értettem főnök :D:D

 
 
süti beállítások módosítása