2010.03.23. 10:10 Sunsetjoy

Duplaképes poszt egy Linuxról kellemes felbontásban a beküldő szavaival megspékelve. A hátterek közül a harmadik kivételével mint tetszetős számomra, gondolom ilyen felbontásban még jobbak :)

Hello
Linux Mint 8-t használok GNOME grafikus kezelőfelületű. Szeretem az egyszerü asztalt nem szerettem a csilivili dolgokat, és nagy dilemmába vagyok hogy milyen háttérkép legyen kint ezért Compiz segítségét kértem és így minden asztalra más háttérképem van.

Ez notebook, hogy ilyen forrófejű?

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4/5)

5 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr261860611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2010.03.23. 11:06:34

Ez nagyon szép. Belinkeled a felső desktop hátterét?

kelepce 2010.04.01. 17:58:27

Tetszik nekem is. A "drop box"-ot mivel?

Kurszan 2010.04.16. 22:10:34

Köszönöm
Asztali gépem van lcd monitorral
a drobboxot egy folder view nevű scrennlet "modal" (remélem jól mondom) hoztam össze

link:
gnome-look.org/content/show.php/Folderview+Screenlet?content=102890

link: dl.dropbox.com/u/4077562/K%C3%A9perny%C5%91k%C3%A9p-4856.png

ilyen most az asztalom az ablak kezelő gombok átkerültek balra (balkezes vagyok így mintha jobb lenne) és ezért minden fontosabb dolgot át tettem balra dockbarx lekerült lent-re mert mindig bele akadtam=D

 
 
süti beállítások módosítása