2010.03.27. 11:40 Sunsetjoy

Egy egybeforrott design látható a képen (talán lehet, hogy pont egy a gyári win7-es témák közül), amelyre a felhasználó rakott ki egy-két oldalsávalkalmazást. Az ikonok nem sok mindent árulnak el, de szerintem egy kellemes összhangú ikonszegény felület.

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (3/5)

6 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr461872520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.03.27. 19:06:41

az a tükrözött háttér agyhalál.

buffybot 2010.03.29. 12:57:18

@Bachterman: Azért kellett türözni mert az időjárásalkalmazáshoz ragaszkodom és ahhoz is hogy jobb felső sarokban legyen, de a háttérnek pont ott van a mintája egyik a másik rovására megy ezért tükröztem...egyébként sztem király :D a többi alkalmazás nincs mindig van hogy rainmeter van hogy ezek van hogy más

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.03.29. 17:12:05

@buffybot: Az komoly. De én pl. azt csináltam volna, hogy ha kell a felirat, akkor kivágom, megfordítom a hátteret, és visszarakom a feliratot. Na persze kell hozzá egy képszerkesztő prg.

buffybot 2010.03.30. 12:18:08

Hát elhihetitek kónyítok valamicskét az ilyesmihez de nekem kifejezetten tetszik hogy tükrözve van...:)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.03.30. 18:22:27

@buffybot: Jó, én csak azt mondtam, hogy én így csináltam volna. Úgy csinálod, ahogy akarod, nekem 8.

 
 
süti beállítások módosítása