2010.04.20. 09:00 Sunsetjoy

Remélem, nem gond, hogy ilyen címet adtam a posztnak, de tetszik a kifejezés:) Abban igazad van, hogy kevés az olyan poszt, amiről ki lehet jelenteni (vagy tudjuk róla), hogy egy hölgyemény asztalát dísziti. Ismét egy variáció, Win7, felső tálcával, azt hiszem, ilyen kombináció nem volt még (már vagy 270 posztot felügyeltem, nem emlékszem mindre).
A dicséretet köszi, de bevallom, lehetne jobb is...
 

Szia!

Nem olyan rég óta olvasom a blogot, de feltűnt, hogy kevés az igazán lányos desktop. Úgy gondoltam, erősítem a női szakaszt, és beküldöm az asztalom képét.
Most álltam át Windows 7-re, ezért még nincs sok program telepítve (pl hiányzik a Gimp valamint a Picasa) de ami késik nem múlik :) Játszani nem szoktam, az asztalon lévő ikonokat meg gyűlölöm, ezért oda soha nem pakolok semmit. Ami fontos, azt  elérem a tálcáról vagy a Start menüből (tudom, ez utóbbi nem túl praktikus). A háttérkép nekem nagyon tetszik, egyedül a túlzott fehérsége zavar úgy középtájt. (De ezt minek írom le? Na mindegy :) )

u.i: nagyon jó a blog, mostanában minden nap felnézek :)

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (3/5)

11 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr21934912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gothmog 2010.04.20. 19:08:34

Egy lány stílusos desktoppal, ráadásul gimppel tolja. Wow!
:)

dinnyelabda 2010.04.20. 20:01:37

Hopp, ez az én asztalom :)
Köszi gothmog a dicséretet, bár sajnos nem tolom olyan szinten a Gimpet, mint szeretném... :)

Ájsz 2010.04.20. 20:43:04

gothmog, nem rosszmájúságból, de nem látom a stílusosság, és a default win7 tálca közt az összefüggést :D

A háttér tényleg szép, bár én ki nem tenném az asztalomra =D

És sznob fotosoppos vagyok :'(

vicalanis: Maximalista ember sosem fogja olyan szinten tolni, mint szeretné :) Mindig van feljebb.

dinnyelabda 2010.04.20. 21:36:06

@Ájsz: Hát, szigorúan véve amúgy nem default, de értem mire gondolsz :) Már nézegettem Deviantarton témákat Windows 7-re de nem találtam egyelőre olyat, ami tetszene (fehér, nagyon minimal design) úgyhogy addig marad ez.
Fotosoppal én is próbálkoztam, de bevallom, hamar feladtam...Gimp valahogy jobban kézre áll.

gothmog 2010.04.21. 12:50:18

@Ájsz: Nana! A default az ez:
www.geeks.hu/files/imagecache/rtfm_thumb_full/images/rtfm/0812_win_7_ultimate_setup_23.jpg
;)
Jó, hát a háttér ilyen nőcis, szóval én se úgy értettem hogy kitenném, de az sem alap készlet. (lásd még: lanka.bmp). Azért.

Ájsz 2010.04.21. 14:23:23

gothmog: Jó, az aero-t engedélyezte =P Bár nekem minden telepítés után automatikus az Aero :D
Háttérre én sem értettem, hogy default, de ezek szerint vicalanis értette :P

vicalanis: Én perpill deviantArt-ról a Nude témát használom, Ahhoz találhatsz egy Token nevű ikonkészletet kétféle (világos-sötét) színben. Próbálkozz meg vele.

Gimppel nem próbálkoztam :)

gothmog 2010.04.21. 17:33:43

@Ájsz: .-meg kis ikonok a menün, meg kuka eltüntetése, meg kupleráj hiánya az asztalon(jó, ez később változhat). Szóval ez azért pozitívum a sok alaptémával és/vagy borzasztó háttérképpel beküldött asztalhoz képest.
A témát megnézem, bár az idő 98%-ában az ubuntu fut nálam, 7-ben meg a rocketdock intézi a munka nagy részét. (és az én asztalomon van kupleráj:).

Ájsz 2010.04.21. 19:06:30

@gothmog: Amiket felsoroltál pár kattintást igényelnek csak, amit szinte bárki el tud végezni, ezért nem látom az összefüggést a stílusosság, és eközött. :) Persze ez nem ér meg egy vitát, csak megjegyeztem.

Sebaj, várom a következő desk-jét, kíváncsi vagyok, ha jobban belenyúl, mi jön ki belőle.

dinnyelabda 2010.04.21. 20:36:53

Jajj jajj ne legyen már vita egy desktop fotóból :)
Köszi a Token-ikontippet, Ájsz, letöltöttem, felraktam, tetszik. :)

dinnyelabda 2010.04.21. 22:16:54

Hmm engem inkább egy ilyen érdekelne: wingnome-xp.deviantart.com/art/LiteXP-PREVIEW-78118716
( a fehér verzió)

Imádtam ezt a témát XPre, remélem valaki lesz oly ügyes, hogy megcsinálja 7-re is...

 
 
süti beállítások módosítása