2010.04.28. 12:35 Sunsetjoy

Legalábbis régi demos időkben hasonlókat hoztak össze, ha jól emlékszem. Bár lehet, hogy keverem a szezont a fazonnal :)
Annyit viszont megjegyeznék, hogy az ikonrengeteg kicsit ront az összképen, még ha a tálcára is szorultak mindannyian.

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (2,5/5)

4 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr211956723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.04.29. 17:03:32

@Bachterman: Valahogy sejtettem, ezért nem írtam biztosra. Esetleg elárulnád, hogy mivel kavartam össze?

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.05.01. 11:12:53

a scene korszakban volt egy olyan kategória, hogy rét részek (raytrace-ek ;). autodesk-kel, meg macrenderman-nal és akkori, mai szemmel primitív 3d-s programokkal készültek. mára már ezeket a rendereket egy csoport alá vonták.
van még pixelgrafika is, mint scene art kategória.
ajánlom figyelmedbe a freax könyvet, remek olvasmány: www.maz-sound.com/FREAX/

scene termékek: pouet.net/prodlist.php

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2010.05.01. 17:53:09

@Bachterman: óbazz, esküszöm, hogy raytrace-t akartam írni... és nem voltam benne biztos. :D

OFF
A FREAX-ot ismerem, de nem volt még úgy szerencsém hozzá. A demoscene-el meg úgy voltam/vagyok, hogy ha annak idején mondjuk 5-8 évvel korábban leszek Amigatulaj (és nem az öreg harcos A500, hanem mondjuk egy AGA), akkor lettem volna olyan kocka, hogy legalább eljárjak partykra, vagy neadjisten kódolni próbáltam volna.
/OFF

 
 
süti beállítások módosítása