2010.05.13. 09:00 Sunsetjoy

A következő posztkép olyan rendszert ábrázol, ahol a nem kicsi felbontást hatalmas információs felülettel ötvözik. Nekem rögtön az tűnt fel, hogy a színpompás háttérből csak olyan 35-40% látszik...
A felhasználó mellékelt némi leírást is, nosza:

Szia!

Jelenlegi kis művem pár nap munkával viszonylag hamar megvalósult. Korábban is küldtem egy asztalt pár hónapja, de az nem került ki,
valószínűleg rosszul küldhettem el. Sebaj, összedobtam a jelenlegit. Nem nagy jártassággal vagyok a Rainmeter program kezelésében,
de nagyjából összeszedtem, amire képes lehetek alapfokon. Kell kis idő, mire beletanulok, de így elsőre meg vagyok elégedve.
Vélemény?:)

Az alábbiakat használtam az egészhez:

    * Deviantart
    * Rainmeter + WinPho 7 skin
    * Rocketdock


Üdv.: Tamás

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (1/5)

Szólj hozzá!

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr91998532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása