2010.05.28. 13:00 PaganMaga

Középkorúnak tippelném mai asztalunk beküldőjét, sokkal inkább a levél hangvétele miatt, mint a képen látható dolgok végett. Az ember, aki a win7 és a Starcraft 2 korában, oly módon kívánja vissza a régi dolgokat, mint a fickó a reklában a hagyományos burgonyaszirom fílinget a chipses zacsiból.

Úgy érzem a háttér is ezt támasztja alá, a színei és a hangulata is valami régi hangulatba ejt. Emlékeztet valamire, de nem tudom mire. Azok a cicik meg rajzolva is bizsergetőek.

Tisztelt Asztal blog,

Hűséges olvasó vagyok, majdnem a kezdetek óta követem figyelemmel a blog gyarapodását. Már egyszer be is küldtem az asztalom, habár nem okozott osztatlan sikert. Most sem fog, mégis úgy éreztem hogy megint el kell küldenem, mivel gépet cseréltem.

Az operációs rendszer maradt a régi, vagyis Windows XP. Nem tudom más hogy van ezzel, de én soha nem bírtam a rikító kék tálcát, jobban tetszik ez a hagyományos. Fő böngészőként a FireFox-ot használom de azért meg van a Chrome is. Játszani nem nagyon szoktam, csak a Red Alert-et veszem néha igénybe ( a sarokban lévő ISO fájl ne tévesszen meg senkit, a teljes játék ingyen letölthető a C&C hivatalos honlapjáról, de sajnos Vistán és Windows 7-en nem fut ). Tudom, hogy a lomtárat el lehet tüntetni de nekem már nagyon a szívemhez nőtt. Zenéket az iTunes, videókat VLC segítségével játszok le. Nem egy agyontuningolt gép, de a célnak megfelel.

Hát ennyit magamról, a többit már nektek kell kitalálnotok.


szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (2,7/5)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr972030914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.05.29. 11:14:19

öreg, kiégett hekker. nyertem?

ea-st-ar 2010.05.29. 17:27:10

én is az ósdi szürke témát használom, nekem is kint van a lomtár és még mindig XP figyel a gépen. Jah, és nálam is a Firefox a menő. Viszont nekem a pöttyet nagyobb a felbontás, és bőven vannak ISO-k a gépen :D
De enyém is ugyanígy áttekinthető.

deviantRider · http://bringablog.hu 2010.05.31. 13:32:33

Szerintem semmi gond az XPvel még. És nem is lesz még pár évig. Főleg azok számára nem, akik nem gamezolnak, és nem hitech kütyüket használnak.(pl SSD) (mert előbb utóbb a high-tech dolgokhoz nem lesz xp driver meg egyéb támogatás)

Én is szürke "témát" használok, csak én visualstyle formában és erősen a saját stílusomhoz igazítva. Az előtt én is windows classicos voltam erősen.

almafa10981 2010.06.19. 15:22:37

húú honnan van ez a háttér, valaki be tudná linkelni :)?

 
 
süti beállítások módosítása