2010.09.02. 09:00 Sunsetjoy

Érdekes egy háttérkép, talán még nekem is megvan; az az N betű nagyon Netscape-re hajaz, de ott nem volt talán rajta hullámvonal. A felső részleg a zenéké, az alsó pedig a nagyon gyakori dokkterület (bevallom, nekem egyik dokk sem jön be, máshogy oldom meg - se nem Start menü, se nem asztali ikon).

Hello.

Szóval régebben én is asztalos voltam, van 3 lementett munkám, és szívesen megosztanám azt másokkal is. Azóta kicsit változtak a dolgaim, más felbontás és más vas van alattam is. Meglátjuk majd ha lesznek vélemények, hogy érdemes e megint foglalkoznom vele vagy sem.
No akkor itt is az első.

Üdvözlettel: Csabi alias Ironduck
 

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (2,7/5)

Szólj hozzá!

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr122266001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása