2010.09.16. 13:00 Sunsetjoy

Tetszenek a háttérképek, mást nem tudok elmondani :P

Az egyszínű taskbar alatt gondolom a "csillogás" kikapcsolását érted. Nagyon közeli megoldást (mármint az egyszínűséghez) alkalmazok én is, a fényerőt állítom be nullára, így fekete lesz. Na persze nem biztos, hogy más színnél megvalósítható .)

Üdv!

 
Az elsőt még tegnap este lőttem, azóta barkácsoltam a gtalk ikonját, meg kiraktam gmailt a taskbarra, meg váltott a háttér automatice. a harmadik a foobarom. az első képen a pretty popup plugin dolgozik. 
Nem szeretem a csicsát, inkább az egyszerűség híve vagyok. a taskbar fehér ikonjait én raktam össze, csakúgy, mint az orbot.
Távlati terveim: szeretném, ha egyszínű lenne a taskbar, kell a halálnak az aero, de kikapcsolva csak kék lehet. A progress barok zöld-sárga-piros színei is zavaróak, de keresem a megoldást. 
Ennyi.
 

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (1,5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr982295980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása