2010.10.04. 09:00 Sunsetjoy

Ismét egy visszatérő, aki rendszerét mobilstílusúvá varázsolta a neten talált stílusok segítségével. Szó mi szó, kissé érdekes összhatású egy számítógépen. Ha a zöld egy picivel sötétebb árnyalatú, már-már egységesnek is tűnne:)

Hiho!
Küldtem már párat, össze is akartam szedni egy desk-o-gráfiát, de csak a legutóbbi beküldött képemig volt türelmem visszatekerni.
A mostani egy Windows 7, a közelgő Windows Phone 7 premier alkalmából, egy ahhoz hasnló témával amit pár napja találtam. Nem volt még alkalmam igazán személyre szabni, csak a gyári WP7-kéket állítottam át zöldre, de így is elég kellemes (egyébként láttam már másnál is a blogon WP7 skint, de ott valamivel több maradt az eredeti asztalból)

Ha valakinek esetleg:
Rainmeter: Omnimo 2 ~ fediaFedia
Wall: Darkness Of The Alley ~ Mayhem
CAD: Omnimo for CAD beta ~ fediaFedia
ennyi :]

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (5/5)

2 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr222343050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b4ndee · http://mosltyharmless.blogspot.com 2010.10.04. 09:46:27

a sötétebb zöld nagyon nem szép:
i795.photobucket.com/albums/yy233/b4ndee/desk2-1.jpg

még a sötétszürke mutat valahogy, de az meg már úgy nagyon szürke:
i795.photobucket.com/albums/yy233/b4ndee/desk3.jpg

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.10.04. 12:57:46

sztem a sötétebb zöld sokkal jobb!

 
 
süti beállítások módosítása