2010.10.26. 11:00 Sunsetjoy

Ha jól értelmeztem a névből, akkor egy nőnemű Linux-felhasználó küldött képeket az Ubuntu asztaláról.
Tetszetős asztal, bár a WikiSearch valahová a sarokban nem lenne olyan "zavaró", az időjárásgömb kifejezetten pofásan néz ki főleg a háttér előtt.

Üdvözlet!

Jelenleg Ubuntu 10.04-et használok, de amint megjelenik a 10.10, frissítek. Mindenkinek csak ajánlani tudom, könnyen kezelhető, azonnal feláll :D, és jól testreszabható. Ha valakit érdekel, ezeket csináltam az asztallal (a dokkokat nem preferálom, számomra túl csicsásak):

    * Téma: Shiki-Dust
    * Ikonok: Faenza-Dark
    * Háttérkép: art.gnome.org-on a Sky&Stone nevű
    * A WikiSearch és az időjárásgömb a Google Gadgets-el van megoldva
    * Tovább CompizConfig maxon, kockaforgatással

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (0/5)

3 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr592399845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2010.10.26. 23:54:04

Fölállni föláll azonnal, csak elég sokmindent kell még rá pakolni ahhoz, hogy használható is legyen. Ennek ellenére nagyon szeretem én is (mármint az Ubuntut), csak kár, hogy gyenge a gépem, és nem megy rajta a kocka... :(
Ajánlom én is mindenkinek!

St. Smurfy 2010.10.27. 09:58:47

Nem megy a kocka? Én meg épp azon vagyok elképedve, hogy még egy gagyi virtuális gépben is életre kel minden asztali effekt tűrhető sebességgel.

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2010.10.28. 00:22:46

@St. Smurfy: Menni éppenséggel megy, ha nagyon akarom... De tényleg borzasztó gyenge a gépem, és így, kikapcsolt vizuális effektekkel még tűrhető sebessége van (786 MB DDR, 2,66 GHz Celeron, Ati9250 128 MB videó amivel gazdálkodnom kell...)

 
 
süti beállítások módosítása