2010.11.02. 10:00 Sunsetjoy

Érdekes elnevezésű szöveges ikonokkal, némi berheléssel, tech-stílusú összeállítással futatott rendszer képei következnek a beküldő némi információjával megspékelve.

Hali!
Nemrég bukkantam rá erre a jó kis blogra.Nekem is tetszik ez az asztal-buherálósdi, gondoltam küldök shotot a sajátomról hátha felkerül.Elég egyszerű a koncepció, nics sok hozzáfűzni valóm: XP, az eltüntetett tálcát (gombnyomásra jön csak elő) Object Dock-al váltottam ki. Oldalt egy a 7-esböl khm inportált sidebar jól használható,lapozható olvasóval (egyik tv , másik blog+hírek), 6 programhelyes rádió, óra. Felbontás 1024 a monitor miatt (17" crt , átmeneti).A hátteret meg asszem customize.org ról kukáztam.

Magamról csak ennyit: 28 éves vagyok,műszaki beállítottságú.A gépen szörfölök, fps-t és retro konzolos játékokat futtatok,pofázok az ismerőseimmel,rádiót hallgatok.

További szép napot!
Stasik

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (0/5)

2 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr632415299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v0ldo 2010.11.02. 11:48:01

Örülök h felkerült. Nem a legpofásabb a blogon szereplők közül, de nekem eléggé bejön, jó ideje ezt használom. Az a kis kompakt tálca a legjobb az egészben.

 
 
süti beállítások módosítása