2010.11.23. 09:30 Sunsetjoy

Lexesto tovább minimalizált, és relaxációs gyakorlatot hajt végre rajtunk :)

Olvastam a posztot, az 1 kép mellé küldenék még1-et :)
Méginkább az apróságok felé vettem az irányt a kevés hely miatt, csak a szélekből csíptem le, és hagytam helyet a középen futó alkalmazásoknak. Kellemes relaxációt :)

lexesto /a miskolci ;) /

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4/5)

3 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr212467238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sancsengo (törölt) 2010.11.24. 01:01:57

nekem csak középen nem tetszik az a kép, de a többi az mind nagyon faszásos :D

v0ldo 2010.11.26. 08:28:44

Jó az tényleg miaz virtuális-digitális-képkeret? akkor ütős:D minek a kicsit szlájdsó ha ilyen is van több helyet spórolsz az íróasztalon. Vagy csak egy átbőrözött lejátszó? Amúgy látszik hogy a tulajdonos szereti az egyszerű dolgokat. Semmi fölösleges cicoma, csak ami tényleg kell h kint legyen ízlésesen elrendezve.

lexesto 2011.01.18. 22:28:49

@Stasik: Köszi!

Az egy media player 10 skin, neve: So Simple
:)

 
 
süti beállítások módosítása