2010.11.25. 14:45 Sunsetjoy

Új ember, Windows-háttérrel (nem is olyan rosszal) küldött asztalt, tetszetős, nem túl hivalkodó/nagy ikonokkal. Tetszik a háttérhez alkalmazott színválasztás.

Sziasztok!

Gondoltam én is elküldöm az asztalomat.
Rainmeter, Rocketdock és egy jó Windows-os háttér.
A dokkban néhány ikon "képét" lecseréltem.

Üdv, NitroN

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (3/5)

5 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr1002472630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NitroN 2010.11.25. 19:07:27

wow...
Ismerős valahonnan! :D
Köszönöm, hogy kiraktad!

v0ldo 2010.11.26. 08:17:32

Szép darab. Látom GTA-őrült vagy és még fel is veszed a mókolásokat? :) A Vice City nálam is örök kedvenc marad.A dockod háttere jól megy a tálcádhoz csini. Viszont a gnometerben a kanárisárga szövegeket mé'nem cseréled le mondjuk olyan szürkére mint az idöjárás-kütyü? De ha neked ez jo akkor nem szoltam.
A falpapírodról dobnál linket v infót h honnan van? Ja amugy jól néz ki vagy mondtam már?

v0ldo 2010.11.26. 08:30:17

Am jól belehúztál Sunsetjoy lehet én is megen' küldök mert a GéjmSzisztréjes már elavult/lecserélődött.

v0ldo 2010.11.27. 19:29:59

kösz betettem az oldalt könyvjelzők közé, jó dogok vannak rajta.

 
 
süti beállítások módosítása