2010.11.30. 14:00 Sunsetjoy

Kösz a beküldést, de az én ízlésemnek ez már kicsit túl minimál...:) Meg a színek se tetszenek, de a megvalósítás becsülendő, sőt talán másoknak még a fentebb felsoroltak is pozitívabbak. Amúgy érdekes felfedezést tettem a beidézett szöveg számmisztikájával kapcsolatban (aki érti, és tudja, hogy mire gondoltam, az elmondhatja magáról, hogy érti azt, amit néha ideizzadok poszt szöveg gyanánt) :)

Hali

Már egy ideje nézegetem a blogot ihlet után kutatva :)
elhatároztam hát hogy énis megosztom veletek az én asztalomat.
még év elején kezdtem foglalkozni igazán a moddinggal amikor megismerkedtem a rainmeterrel. azóta igen sok féle asztalom volt már de leginkább a minimalizmust szeretem mindenféle ikonok nélkül. A mostani asztalt a háttér miatt csináltam úgy megtetszett és gondoltam akkor keresek hozzá pár rainmeter skint is. Meg is találtam az órát amin kiindulva átalakítottam a kis köröcskéket amik igazából ikonok, és fogtam egy gmail skint is amit lecsupaszítottam ízlés szerint.
így alakult ki a végeredmény amit ti is láthattok.

--
Liki Ádám

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (3,5/5)

2 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr12483506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v0ldo 2010.12.04. 17:33:40

háát... Nekem ez kicsit lehangoló.A hátteret én is próbáltam, nem az igazi. Ezt a témát egy cserével feldobhatnád, az a baj ezekkel az alulfókuszált képekkel hogy az asztalon megjelenő infókra (miegymásra) irányítják a figyelmet.Abból pedig nem sok van.2 szélen egy fekete tónusú rainmeter néhány kütyüvel vagy középen széthúzott minimalista dokk token ikonokkal feldobná. Amúgy jó húzás.

 
 
süti beállítások módosítása