2010.12.02. 09:00 Sunsetjoy

Egy kis poénkodást remélem megenged a beküldő; ha már legutóbb tényleg olyan képet küldtél, mint küldtél. Jelen képed tényleg dögösebben néz ki, gratula hozzá.

Üdv.
 
Egyszer már küldtem egy asztal képet akkor még XP-ről. Lehet hogy emlékszel rá. Akkor csak hülyeségből, azt hittem elküldesz vele a francba:). De azóta már Linux Mint-et használok, és már nincs akkora rendetlenség mint azelőtt.
A képet csatoltam, és kösz:)
 
Isty

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,9/5)

4 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr932487698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.12.02. 18:25:30

Köszönöm hogy kiraktad :)
Ha a kedves olvasók nem emlékeznének rá itt van amit régebben küldtem;)

asztal.blog.hu/2010/10/01/tele_van_a_4

v0ldo 2010.12.04. 18:08:20

az előző asztalodhoz képest ez hmm rendet raktá'.Jól néz ki ez a mentolos linux. Szausz Park meg Famili Gáj ott van! Jó a dokk de miért nem próbálkozol egységes ikonokkal? Zsír, és soha többet azt a borzalmat amit beküldtél poénból és a pelyheskorú asztalomra emlékeztet:D

v0ldo 2010.12.06. 12:32:28

Sunstejoy Küldtem shotot az új desktopomról:)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.12.06. 17:20:40

@Stasik: Kösz!:) Alapból a dokk ikonjai között több mindennek nincs ikonja ezért néhány sajátot raktam be, és ezért nem egységesek, de ha lesz türelmem akkor megcsinálom:D

 
 
süti beállítások módosítása