2010.12.07. 13:00 Sunsetjoy

A beküldők közötti ismétlőktől először Wildstylez képe következik, még a múlt hónapból (nem tartom kizártnak, hogy azóta lehet megint más az egész:).
Szerintem a háttér pont a flyer nélkül lenne jó:) Amúgy faca. :)

Helllobelloooo ! :D

Ismét jelentkezem, hogy lássátok, hogy élek még :P No meg persze kell új poszt is, mert ahogy látom kevesen küldenek .. :) azthiszem szólok-öcsémnek-anyámnak-apámnak-családnak tour-t fogok inditani :P :D
Az asztalról csak annyit, hogy letisztult, Q-BASE-es legjobb, legegyszerűbb.
Én Lájkolom :P :)
Sajnálatos módon ennél többet nemtudok róla elmondani, mert annyira nincs rajta semmi és annyira jó .. :D
További szépet, Wildstylez.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr422499307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v0ldo 2010.12.07. 16:24:40

én is lájkolom (ejj de ez hogy hangzik:)! mi a fönti ikonkészlet neve? stílusos a falevélbehullott szines flájer, nekem bejön.

WildMDFK 2010.12.09. 21:47:44

Hali, a fönti RocketDock-hoz "Token" ikonokat használtam. Adok egy linket :)
Ezek között nagyon sok jó van, többek közt ezekből használtam fel a fent látható ikonokat is: brsev.deviantart.com/art/Token-128429570?q=boost%3Apopular+token+icon&qo=1

Valamint egy bonus, ajándék ami nekem tetszik, de propercent nemtudom használni .. :D : alecive.deviantart.com/art/AwOken-Awesome-Token-1-5-163570862?q=boost%3Apopular+token+icon&qo=0

Sok szerencsét hozzájuk :)

ui.: Sunsetnek üzenem, hogy az asztalom jelenleg is ez ... :P

v0ldo 2010.12.10. 14:14:57

@WildMDFK: Tenx !Azóta leesett h ez token de nálam nincs pl x-fire ikon.Lehet egy régebbi készlet van vagy nemtom:D jól néz ki az Awoken is, azt felhasználom sztem a köv dtp hoz. Kösz mégegyszer.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.12.11. 19:59:48

A fenti dock kifejezetten tetszik, de ettől a háttértől tuti kifolyna a szemem :D

 
 
süti beállítások módosítása