2011.01.05. 13:00 Sunsetjoy

Bár az évvégi ünnepek már elmúltak, de íme egy asztal még a múlt évből, amely az angolszász kultúrkörből táplálkozó háttérrel látható. A Linuxhoz nem igazán tudok hozzászólni, vagy 6 éve nem láttam olyat :)
Nesze neked majmolás :P
 

Hello!

Már küldtem be képeimet, találjátok ki, ki vagyok!

Ha-ha-ha... Akarom mondani Ho-ho-ho...
Év vége felé nyilván magamnak is kedveskedni akartam egy ilyen háttérképpel.

OS: Ubuntu 10.10. GNOME
GTK téma: T-ish Brushed bright - Aquastyle
Icon: Ubuntu X-Light
Egér: Comix Cursor
Metacity: Cochix Seven

Nemrég is megkaptam az arcomba, hogy majmolok. A Linuxosok Mac-et utánoznak, azok meg a másikat stb...
Ez nem igaz, nem törődök senkivel, azt használom, ami tetszik!

Úgyhogy azt teszek amit akarok és jól érzem magam ünnepeket, és boldog 2011-et kívánok mindenkinek!

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (3,5/5)

1 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr542561927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


 
 
süti beállítások módosítása