2011.01.26. 09:00 Sunsetjoy

A beküldő nem sokkal azután, hogy elküldte a képeket (az alsó 4), jelezte, hogy csinosított rajta, ezért az is bekerült.
Talán nem gond, hogy az újabb verziót egybe olvasztottam, ugye?
(Zárójelben megjegyezném, hogy az ilyen dolgok még inkább lassítják a poszt kikerülését :P - azért a közeljövőben mindenki próbáljon meg egyre szorítkozni, meg ilyesmi)

Szia .

Itt a legújabb kreálmányom : Lent Object , fent Rocket dock.
Egy kis Rainmeter , és a  Rocketon lenyíló menük. Nem mertem eddig Rainmeterhez nyúlni mert bonyolultnak tartottam a kezelését  , de most meg jött a kedvem rászántam magam és megtanultam , ( nem is olyan nehéz (:  :

 

Ezek a kani nagy RAM meg CPU feliratok kissé feleslegesnek tűnnek... az óra még el is menne ekkorában. A különféle ikoncsoportosítás jó felhasználás, így területet sprórol meg az ember, bár nekem olyan érzetem van, hogy azért álltál át az asztali ikonokról, hogy telepakolhasd másfajta rendszerben:) A háttérkép nagyon háttérbe szorul...



szerintünk: (3/5)
szerintetek: (4/5)

2 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr632612505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lexesto 2011.01.26. 13:44:14

Nem rossz, nem rossz, de idővel rá fogsz jönni, hogy fölösleges az object- és a rocketdock egy időben egyszerre történő használata. Az object egyébként jobban is terheli a cpu-t. De ha ragaszkodsz a 2 dock-osított ikonsávhoz, az objectdock önmagában képes egyszerre több dokkot is kitenni az asztalra, nem kell hozzá még egy program betöltése induláskor (ezáltal a HDD/SSD gyilkolása is). "just my opinion":)

 
 
süti beállítások módosítása