2011.01.26. 13:00 Sunsetjoy

Ha jól sejtem, az új évet kezdtük beküldőnk (talán) első asztalával, némi kommentet is kapott, talán az azóta elkövetett változtatások hasonlóan hozzászólásra sarkalnak titeket.
Én azt jegyezném meg, hogy a háttérképen tükrözni kellett volna a csaj "szárnyát" :) A három fajta képet (asztal, böngésző, zenelejátszó) köszi.
Azt hiszem ez a másik oprendszer mutogatása kategória...
 

Hali mindenki. Megosztom veletek az új asztalom.
Szerintem elég fincsire sikerült, és szerintetek?

Pár részlet:
GTK Téma: Orta
Ikontéma: Faenza Cupertino homemade dark verzió
Dokkok: Awant Windows Navigator
GnoMenu: DarkCandy_mod

Várom az építő kritikákat.

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (4,5/5)

4 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr712614438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.01.26. 17:43:55

nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ha én gtk-t látok, egyből egy pengeélen táncoló elefántra asszociálok. no nem mintha a winfos olyan betonstabil lenne, de valahogy az utóbbi tizenöt évben mindig sikerült helyrehozhatatlanul elbasznom változatos linux disztrókat.

lexesto 2011.01.26. 23:21:06

Én sajnos nem különösebben értek a linuxhoz, irigylem azokat, akik igen:) Egy a baj vele nekem, rengeteg időt felemészt a bekalibrálása..és annál is többet:) Szép munka egyébként!

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2011.01.29. 00:44:28

@lexesto: Igen, tényleg sok időt elvesz a bekalibrálása, de ezt csak egyszer kell. Nem, nem félévente vagy évente egyszer. Hanem egyetlenegyszer (ha nem nyírod ki, mert persze meg lehet ölni a Linuxot is). A másik pedig, h a Windowst mennyi ideig tart bekalibrálni? Szerintem azt is sokáig...

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2011.01.29. 00:46:22

Egyébként örülök, hogy egyre több Ubuntu (illetve Linux) asztalt látok itt!:D

 
 
süti beállítások módosítása