2011.02.08. 09:00 Sunsetjoy

Nos, látszik, hogy a bal oldalira csak az útban lévő dolgok kerülnek ki:)
Én dualmonitornál eleve arra szánt háttérképpel dobnám fel a munkaterületet, de persze ez ízlés kérdése is.
Még a nagy terület sem zavarta meg a beküldőt, hogy faltól-falig beterítse haszontalan dolgokkal az asztalt, a dokksáv szerényen megbújik az alsó régióban.

Szia !

Dual-monitorral dolgozok, a bal oldali  15" a jobb oldali  22".

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (0/5)

5 komment

Címkék: 3

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr172644365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2011.02.08. 09:33:59

Én leszoktam a dokkokról amióta rátaláltam a truelaunchbar-ra, de ha már dokk, akkor a taskbar-ral ellentétes oldalra tenném. Túl sok minden nem látszik az asztalon, mindenesetre 22 inches monitoron jó dolgozni, én is azt használok.

Miért jobb egy második monitor, mint még 1-2 virtuális desktop?

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.02.08. 10:04:48

nekem is hasonló a hátterem, bár az 2db 1280×1024-e parkettből áll.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.02.08. 10:07:53

@Kicsit Bob: egyszer próbáld ki, és majd rájössz. de most tényleg. úgy tudsz "váltani" a két monitorkép között, hogy elfordítod a fejed. virtuális deszktopot ilyen módszerrel nem látsz át, akármilyen fasza preview vagy compiz/csicsa lapozási technikád van.

Kicsit Bob · http://anyamnak.blog.hu/ 2011.02.08. 11:33:25

22 inchen (1680x1050) elfér két dolog egymás mellett. Pont a fejcsavargatás az, ami zavar a kétmonitorosdiban. Próbáltam, nem állna sokból a monitor mellé dokkolt laptop paneljét felnyitni, csak nem szeretem.

 
 
süti beállítások módosítása