2011.03.01. 13:30 Sunsetjoy

A kanapés bűvészkedés ötletes a központi helyre rakott órával, sőt amúgy sem rossz, bár én idegenkedem a nagy ikonoktól, még ha azok egyedi stílust is képviselnek :)
Az, hogy ez a kép hogy nyeri el a látogatók tetszését, az meg nem az én dolgom...én megadtam rá a pontjaimat .P

Szia

Nem nagyon nyerte el a "tetszést"  az előző munkám (http://asztal.blog.hu/2011/01/26/csoportterapia_2), és már én is untam, úgy hogy kicsit átszabtam.
Eltűnt a rocket dock , újra ikonok kerültek az asztalra a parancsikon nyilak kiestek , és a dock egy felhős témát illetve black folder iconcsaládot kapott.  A háttér egy sima fa burkolat amire rá photoshopoltam a kanapét.
Talán még érdemes megjegyezni a szürkített ikonokat amik eredetileg színesek voltak, de szerintem el ütöttek a szürke őszhangtól.

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (3/5)

Szólj hozzá!

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr552701134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása