2011.03.14. 13:00 Sunsetjoy

Egész jó összeállítású asztal, egyik része sem lóg ki nagyon az összképből, a tranziens háttérkép is ideillő választás (hogy ne legyen olvashatatlan a felirat/ikon). Az méretbeli arányok is elfogadhatóak, még ha a középső kereket kisebbre vettem volna. Talán egy kis utómunkával teljesen magyar nyelvűvé is tehetted volna.
(a képet a beküldő kérésére utólag egy újabb verzióra cseréltem - de kéretik nem szokássá tenni.)

 

Utókérdés (azért az asztalra is kommentelj): ki milyen néven nevezi el a partícióit? Előzetesen válaszolva:
C: SYSTEM, E: SUNSETJOY F: CROSSOVER H: OMEGA

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (0/5)

5 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr312735037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.03.14. 17:22:34

van olyan szó, hogy tranziens?
nálam XP, GM, MX, DX, BZ, TZ. utolsó három hálózati share.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2011.03.15. 09:27:24

@Bachterman: Oké. Lehet hogy nincs ilyen magyar szó:)

Gregonya 2011.03.19. 11:51:38

Sziasztok! Enyém az asztal és szeretnék róla újabb képet küldeni! Szerintem ebben a postban cseréljétek ki a képet de ha akarjátok új képként is postolhatjátok! Hamarosan küdöm Wheel of stats tárggyal.

thisiswhatklfisabout 2011.03.25. 10:48:13

C: SYSTEM, D: DOX, E: DATA, Y: WRITE

turikaa 2011.08.15. 20:39:34

Valaki segítene? nekem meg van ez csak éppen az ikonok elérési utját nem tudom mind át írni . Help

 
 
süti beállítások módosítása