2011.03.22. 09:00 Sunsetjoy

Most két posztra valót gyúrok egybe, hiszen ha jól értelmeztem, ugyanattól jött mindkettő. Először a korábbi, majd a tovább után helyezve a felspécizett második asztal látható.

Hali!

Régebben küldtem már be egy képet a desktopomról, a cserépkályha melegében c. posztban tetted ki :) Azóta már lett egy plusz képernyő, meg egy másik gép, és a cserépkályha mellől is elköltöztem :)

Üdv: Imi

És a második asztal, ami azért jobban néz ki :) Érdekes megoldás ez a szétszedhető tálca, de nem írtad, hogy melyik shellről is van szó tulajdonképpen...

Helló.

Nemrégiben elhatároztam, hogy lecserélem a rendszerben az alapértelmezett Shell-t erre. Egész jó lett, tetszik, hogy három részre lehetett szedni a "tálcát"... :)  Egyenlőre eléggé az alapbeállításokon hagytam, de a jövőben elképzehető, hogy majd átalakítgatom majd... Addig is respect az oldalnak :)

Bye.

 

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (0/5)

1 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr582759652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.03.22. 10:33:43

sharpenviro a shell neve, és opensource.

 
 
süti beállítások módosítása