2011.04.06. 13:00 Sunsetjoy

Ismét egy új poszt, kisebb életút-szerű leírással a beküldőtől:) A megoldások tetszenek, bár a második képet nem igazán értettem, hogy miért küldted, de egye fene, felrakom azt is.

Amúgy köszi a "dicséretet", de az oldalt nem én indítottam, hosszú ideig én sem tudtam róla, az egész PaganMaga blog-ötletgazda érdeme.

Szia!

Nagyon meglepődtem, mikor rátaláltam a blogodra, mert hihetetlen jó ötletnek tartom a munkád. :) Régebben, mikor még kis 14 éves voltam én is gondoltam egy hasonló oldal megálmodására, igaz soha nem valósítottam meg és mint az szokás egy kis srácnál, el is felejtettem hamar az ötletet. Talán ezért is nagy öröm látni, hogy másnak is eszébe jutott egy ilyen témával foglalkozó blog, kellemes perceket szereztél vele nekem! Köszönöm!

Ha már klaviatúrát ragadtam, mellékelem is az asztalomat értékelés szempontjából. 1366x768 felbontású laptop, a célnak, amire használom (írás, levelezés, hivatalos ügyek) teljesen megfelel. Mindig is imádtam a minimalizmust, a letisztult formákat ezért az asztalomra is igyekeztem ezt a hatást átragasztani. A kialakításnál a Tron univerzumát vettem alapul (amit a nagy szapulások ellenére is kedvelek). Semmi extrát nem módosítottam a win7-emen, lecseréltem pár tálcás ikont és a start menü gömbjét. Az asztalt lecsupaszítottam, tálcát rejtettem, a témához illő skineket rendeltem pl. a böngészőmhöz, stb.

Tanácsot is szeretnék kérni ezzel kapcsolatban:
1. Ha valaki tudna mutatni egy angol nyelvű oldalt, ahol bemutatják, hogyan lehet bármelyik fájl és program ikonját megváltoztatni, annak nagyon örülnék. (Pl. az Adobe Reader-rel meggyűlt a bajom)
2. Esetleg ötletek, amiket változtatnátok, javasolnátok. Ennyi. :)

További szép napot!

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (0/5)

1 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr52804406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emrik 2011.04.07. 14:01:51

Szerintem kezd ezzel ;) windows.microsoft.com/hu-HU/windows-vista/Show-or-hide-the-Recycle-Bin

parancsikoncsere pedig: jobb klikk, tulajdonságok, onnan már menni fog

 
 
süti beállítások módosítása