2011.04.19. 09:00 Sunsetjoy

Lehet, hogy én vagyok kissé lemaradva, de nem láttam még ilyen összeállítást az információk kijelzésére, mint amelyet a második képen láthattok, nagyon ötletes (szétszórt, de ötletes).

Az első képen pedig egy dögösen beállított infosávot (talán a 0 fokos hőmérséklettől megszabadulhattál volna:) láthatunk, amely remekül illeszkedik az asztal monokróm világába. Nem adok rá ötös osztályzatot, mert lehetett volna kissé jobban magyar felületté is tenni szerintem, meg azért keményen is osztályozok néha :)
Engem például érdekel, hogy ez mi és honnan van, remélem megosztod velünk, hiszen nem sok mindent írtál a leveledben.

szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (4/5)

3 komment

Címkék: 4.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr242838020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyberkata 2011.04.19. 12:33:40

Hol van már a Nintendo... Szuperjó notebookokat nyerhettek pár perc alatt. Hajrá!! :) apps.facebook.com/kiaprocid/

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.04.19. 17:35:04

apád fülét reklámozzad, ne a faszbúkos appodat.

az desktop baszott jól néz ki, egy ceruzás kisötöst be is húztam neki, zölddel.

 
 
süti beállítások módosítása