2011.06.21. 21:00 Sunsetjoy

Saját magam is több mint 400 szösszenetet hoztam össze a blog keretein 2009. januárja óta, és amikor átvettem a szerkesztést múlt év augusztusában, még megvolt a pörgés az én részemről, és a ti részetekről is. Beismerem, hogy az általam tanúsított lanyhuló aktivitás megmutatkozott a küldött anyagok mennyiségében is (ha nem is teljesen miattam), hiszen ebben a hónapban 3 darab kép került ki, amiből 2 még a múlt hónapból maradt.

De mint más, általam felügyelt és csinált dolgok terén is a változások és a további működés érdekében tett átruházások történtek (na ez egy f@sza körmondat lett... de nem akarom terhelni az olvasókat a többi projektben történt változásokkal), itt is úgy éreztem, hogy azért nem kellene rögtön egy szakadék, avagy múzeumfolyosó felé elindulni (metafora).

Hozzátok fordulok a témával...

Először is új posztolni való szükségeltetik, más részben pedig egy-két megbízható ember, aki(k)nek fellendülés esetén is át tudom adni a blogot. Mert vagy így, vagy úgy lesz...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr363002618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiraly96 2011.07.01. 21:13:39

Én szívesen segítek, és lenne is pár ötletem.

Lehet, hogy felkelti az ember érdeklődését az oldal, de itt nem tanulhatja meg hogy csinálhat magának ezekhez hasonló asztalt. Ezért elmegy másik oldalra és nem valószínű, hogy visszajön. Kéne csinálni egy leírások menüpontot amibe le van írva mit hogy tud csinálni. Nem tudom, hogy miket nyújt az indás blog. De ha itt nem akkor van rengeteg tárhely ahol megvalósítható ez.

T-BaG* · http://rainmeter.blog.hu/ 2011.07.05. 00:35:42

@kiraly96: rainmeter.blog.hu/

Amúgy énis nagyon szeretem ezt a blogot, ez volt a motiváció ahhoz, hogy nekiessek a rainmeteres bloghoz. Remélem lesz valami megoldás, mivel szeretem böngészgetni más emberek munkáit. A továbbiakban is sok sikert kívánok, bármi is lesz!

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2011.07.06. 21:22:01

Itt vagyok még, nyugi. Majd kialakul a dolog.
@T-BaG*: De te ide nem akarnál segíteni? Nem is lenne nagyon pluszmeló. :)

gothmog 2011.07.07. 08:54:46

Bocs az offért, de az előbb tiszta véletlenül belebotlottam a lányba, aki -valószínüleg- a legtöbbször szerepelt a blogon. :) A neve Aleksandra Wydrych, lengyel, és mostanában rövid narancsvörös hajjal nyomja.
zenibyfajnie.deviantart.com/

gothmog 2011.07.07. 13:03:35

@Bachterman: Ez azér' van mert magának még nem szarból van a memóriája. :)

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.07.07. 13:11:32

@gothmog: pedig de. viszont mivel épp 2 napja rakott ki új fotókat, nehéz volt elfelejteni.
szvsz a fejhallgatós képe a legjobb. van még 1-2 jó képe, de a többi hipster művészkedés.

 
 
süti beállítások módosítása