2011.07.07. 09:00 Sunsetjoy

Régi asztalok, régi gépeken (na jó, nem kell oldtimer, avagy retro cuccokra gondolni). Ugyanis beküldőnk az alábbi szavakkal mellékelte asztalait:

Igen.....   én is érzékeltem a post hiányokat , és gondoltam elküldöm legújabb művem rögtön 4 darabban hogy kielégítsük a hiányt. (Na ebből a 4-ből lett 2 kép az oldalon)


  -  Sajnos az "öreg lom "  ( még csak 2 éves )  megkövetelte a második reinstalját , de minden kellemetlenség ellenére egész pofás kis desket építettem
    és még a ramot sem eszi annyira mint számítottam , a mostani újdonsága a képermyő lezáró rendszer amiben nincs semmi különös csak a windows beépített képernyő védője , és egy kis photoshop  ( na meg a fantasztikus Object Dock 2.0 )

Még valami :
Megfigyeltem magamon hogy ha nem is tudatosan de az elmúlt 2-3  évben mindig elmentettem valahova az aktuális asztalom elszorva a hdd-n, és ha már úgy is kevés a post gondoltam elküldöm neked mindet (nos az oldal nem jött be, de amúgy sem egy emberkére hajtunk:)

http://ubuntuone.com/p/10dP/

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (2,8/5)

Szólj hozzá!

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr653045438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása