2011.07.25. 09:00 Sunsetjoy

Egy visszatérő beküldőnk újabb asztala. Mindenképpen jó, hogy nincs túlzsúfolva, a baloldalon látható mappaikonok színezete különösen tetszik.

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4/5)

1 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr653087089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.07.25. 10:09:45

Az asztalt olyan ritkán látom, hogy nem is tettem oda semmi fontosat. W7-ben van lehetőség a gyakran használt ikonokat feltűzni a system tray-re, ezért én azokat oda tettem (amit a képernyőm bal szélére tettem állóban). A ritkábban használtakat a Start menübe pakoltam. Kb. 2 cmd script ikonja van az asztalon, de csak a short cut key miatt. Bár betehettem volna a Start menübe is, de nem akartam oda piszkítani.

 
 
süti beállítások módosítása