2011.08.04. 09:00 Sunsetjoy

... milyen figura lehet ez a Wildstylez? Annyi asztalt küldött már, hogy simán benne van a legtöbbet küldők között:) Mert én igazából nem voltam ennek mestere.
Azt még elmondhatom, hogy a sötétebb hátterű asztalait nekem speciel jobban tetszettek.
 

De hogy kukacoskodjak, miféle audiofájl-ikonok szemtelenkedtek az asztalodra? A Winamp classic skinjét meg mióta nem láttam, anyám... Főleg, hogy 2 éve már AIMP megy nálam.

Üdvözletem :)

Mellékelten küldöm jelenlegi asztalom képét, továbbra is csak pár rainmeter skin fut, egy CAD és egy egyszerű rocketdock. :) Bármilyen kérdésre szivesen válaszolok, de felmerül bennem is a kérdés, vajon ennyi asztal után, kitalálod milyen lehetek ? :))

szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (3/5)

1 komment

Címkék: 3.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr953123559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WildMDFK 2011.08.04. 15:21:27

Milyen audio fájl ikonokra gondolsz ???? :DD
A " pwl énekel " névre hallgató mp3 fájl csupán csak egy jól sikerült éjszaka szüleménye .. :D csak még nemsikerült hova be listáznom, ezért nem tűntettem még el az asztalról ... :D
a másik meg egy a kedvenc előadóim közül: " Wasted Penguinz " .. nemtudom körbeirni, hogy mekkora arcok, velem egyidős svéd állatok, akik mellesleg jó zenéket barkácsolnak .. :D keress rájuk :))

 
 
süti beállítások módosítása