2011.08.22. 09:00 Sunsetjoy

Egy újabb visszatérő vendég, ismét Linux asztalokkal lát el bennünket.
A régebbi asztalok nekem jobban bejönnek, ezért fél ponttal többet adok az egészre:) Azok úgy vannak megszerkesztve, hogy ha nem figyelek oda, már nem is látni a statrészleget, de ha akarom ott vannak. A városképes háttér még jobb benyomást kelt.

Helló!

Én küldtem régebben a Más Filozófiás, MintDropos  asztal képeket. Olvastam oldalon hogy kép hiány van ezért gondoltam most is küldök párat. Az első kép a mostani amit használok, ötlet hiányában most ilyen lett, (talán most lusta is voltam) leginkább az Elementary OS kinézette fogott meg. Esélyes is hogy arra fogok váltani. (jelenleg Linux Mint 11, már hálistenek nem  lassú az újra irt compiz) A másik kettő régebbi még LM10-böl.


Üdvözletem messze távolból.

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (4/5)

3 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr593168625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.08.22. 10:09:14

ha a régebbiek jobban bejöttek, akkor nem kevesebbet adsz fél ponttal?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2011.08.22. 17:33:16

Azért írtam, hogy a régebbiek, mivel a második és a harmadik kép a posztban a régebbi asztala (tehát nem a régebbi blogposztra értettem).
Tehát mindhármat egy posztnak veszem, így adok rá fél ponttal többet.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.08.22. 19:34:10

@Sunsetjoy: hú, de bonyi ez már rocskos agyamnak.

 
 
süti beállítások módosítása