2011.08.24. 09:00 Sunsetjoy

Nem, nem bőgyatyák újra, hanem blogok szerkesztőinek asztalképei. Nem remélhetem, hogy újra indul a régi pár részes sorozat, de ha már külön kiemelte a beküldő, hogy 2 blog.hu oldal szerkesztésével is foglalkozik...
Hogy a "blogjaidhoz" hozzászóljak: tetszett a zeneajánlód, bár már nem mozgok olyan körökben, nem akarod túlzásba vinni. A labdarúgás meg nem érdekel, mégha a lakóhelyemen van jó néhány rajongó is.

A háttérképet úgy szimplán nem értem, a minialkalmazások teljesen minimálisak (talán csak ha nem lennének, akkor lenne kevesebb), az oldalra helyezett tálca pedig talán Win7 előtti időből maradhatott meg beküldőnk újratelepítés utáni teendői sorában.
Nos persze lehet, hogy nem, csak engem annyira nem tudott már az elején megfogni ez a tálca/program kezelés, hogy folyton felhánytorgatom.

A Hadd szóljon! blog szerkesztője és az Eto blog társszerkesztője vagyok. Kíváncsi vagyok mit szóltok rám :)

Üdv, Versember!

http://haddszoljon.blog.hu/
http://gyorieto.blog.nepsport.hu/

szerintünk: (2,5/5)
szerintetek: (3/5)

Szólj hozzá!

Címkék: 2.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr343168683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása