2011.10.19. 13:00 Sunsetjoy

Szándékosan kalkuláltam úgy, hogy egy szerintem kiemelkedő asztalról kapjanak az olvasók posztot tőlem utoljára. Még lesz saját véleményes toplista a blogon megjelent képekről, még elvileg ezen a héten.

De lássuk is csak ezt az asztalt, amely mellé nem került leírás, pedig szerintem többeket érdekelne a dolog. A legjobb osztályzatot a nevezetes poszt miatt kapja, amúgy 4.5 lenne:)
Nem tudom, hogy ezt az összeállítást (illetve részeit) a beküldő, t1k3 maga alkotta, vagy ügyesen kombinálta azt, amit talált (korábbi asztalai hasonló kvalitásúak).
Az autentikusnak mondható íróasztalra helyezett újság a hírekkel, időjárással, alul eldugott rendszerinfókkal jól néz ki. Ötletes a harmadik képen megfigyelhető cigaretta hosszváltozása is, amikor az újság nem "evening edition".
Felülre helyezett tálca és alul található, színvilágában hasonló dokk egészíti ki az összképet.

szerintünk: (5/5)
szerintetek: (5/5)

5 komment

Címkék: 5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr53311595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tonyrulez 2011.10.19. 15:04:47

Hát ez állati! Nekem is kell egy ilyen asztal! t1k3 elérhetőségét megadnád?

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2011.10.19. 15:44:01

Még megpróbálom én elérni, hogy megadhatom-e, avagy én magam megkérdezem az infókat, ha itt nem jelentkezik. Azért nem régen küldte ezt az asztalt, talán nézi a blogot.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2011.10.19. 20:07:33

Nesze neked. Valahogy sejtettem. Köszi Bachterman az érdeklődők nevében. Meg azt, hogy nem kell utánajárnom :D

thisiswhatklfisabout 2011.11.12. 20:34:26

Eszméletlen ötletes asztal.

 
 
süti beállítások módosítása