2011.10.19. 09:00 Sunsetjoy

...jövöget. De most nem a Trónok harca keretében, hanem a beküldőnk, tonyrulez asztalán. Nem eresztem bő lére, gyakorlatias leírás következik.

Üdvözlet!

Sok-sok évi Ubuntu használat után visszatértem Windows-ra, és gyorsan össze is dobtam egy asztalt. Nézzük, mit csináltam:
-Ubuntu-n használtam a conky-t, Windows-on sem akartam erről lemaradni, egy alig ismert alkalmazást, DesktopInfo-t használom erre a célra, és ugyanúgy agyonkonfigurálható, mint a conky.
-Tudom, hogy még elég messze van a tél, de nekem ez jött be :) A jobb oldalát egy kicsit homályosítottam, hogy a conky, pardon, DesktopInfo kivehető legyen.
-Nemhiába nem láttok az asztalon ikonokat, csak a kukát, egy szintén alig ismert alkalmazásindítót használok, a neve MadAppLauncher. Egy program elindítása egyébként csak pár billentyűzetleütés.
-Maradt az eredeti Windows-kék téma. Kipróbáltam a másik két gyárit, de még a Zune és Royale Theme-t is, de egyik se jött be.

tonyrulez

 

szerintünk: (2,5/5)
szerintetek: (1,5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: 2.5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr23311584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása