2011.11.16. 14:00 Piera

Először is elnézést kérek a beküldőktől, hogy egy hétig nem posztoltam, de egyetemi elfoglaltságom nem engedte. Érkezett több új desk is, ki fogom őket tenni (különböző napokon, érkezési sorrendben).
 

 

A következő asztalt pár sor melléklettel együtt kaptam. Hacksagon nicknevű olvasónk azt hiányolta hogy a régi szlogen ellenére - miszerint "mutasd az asztalod, megmondom ki vagy" - nem derül ki, legalábbis nem próbáljuk meg kitalálni hogy ki lehet a beküldő személy. Ebben teljesen igaza is van, úgyhogy igyekszem hű maradni a szlogenhez és visszahozni (ha volt egyáltalán régen ilyen) ezt a szokást.

A háttérkép szép, nekem közel is áll a szívemhez, hisz én is a játék híve vagyok. Az ikonok "rendezett rendetlenséggel" helyezkednek el körben, csoportosítva funkciójuk szerint. Összességében élhető környezet és szerintem a beküldő informatika szakos hallgató lehet, aki nem veti meg szabadidejében a virtuális játékélményt. Talán még izmosabb konfigurációban is gondolkozik a "build-gaming-pc" pdf leírás alapján.

Közel járok az igazsághoz? Ti mire tippelnétek?


 

szerintünk: (4/5)
szerintetek: (2/5)

1 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr423387070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.11.16. 18:16:45

minecraft és bastion? fasza!

@piera: a ki fogom és az úgy döntöttem külön írandó. ;)

 
 
süti beállítások módosítása