2012.02.03. 12:00 Piera

Szeretnék elnézést kérni, mind a blog olvasóitól, mind a beküldőktől hogy az elmúlt 1 hónapban nem tudtam rendelkezésetekre állni, ezúttal ezeket pótolom. Mivel feltorlódtak a beküldések, ezért mától fogva minden nap kikerül egy újabb, amíg utól nem érjük magunkat.

 

Beküldőnk szerint egy "minimal" asztalt készített. Valóban letisztult és átlátható, nincs cicoma, csak a fontos adatok. Különösen jól jöhet a névnapi emlékeztető, nehogy lemaradjunk egy kedves ismerősünk köszöntéséről.


 

szerintünk: (5/5)
szerintetek: (5/5)

6 komment

Címkék: 5

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr664058866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2012.02.05. 08:59:06

Hajrá, hajrá!
Mielőtt még eltűnik a süllyesztőben!

gaborq 2012.02.15. 19:56:29

szerelmes lettem ebbe az órába, valaki tud adni valami elérhetőséget érte?:))

Aichon87 2012.02.20. 12:35:53

Engem az egész érdekelne, hogy mit mivel rakott ki, mert nagyon tetszik ez az asztal! Előre is köszönöm!

porfogo 2012.03.16. 15:57:37

Úgy látom kezd elvérezni az oldal ): Kár érte !!!

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2012.04.02. 10:26:04

@porfogo: Sajnos igen. Én átadtam Piera személyének a blogot, onnantól az ő dolga lett volna. Visszavenni nem fogom, más, kreatívabb projektbe is kezdtem, meg minden. Aztán meg ott a magyarításaim készítése is.

retemu.blog.hu
sunsetjoy.magyaritasok.hu

(mert megérdemlem:)

kiraly96 2012.04.11. 17:44:23

Pedig már én is kezdtem reménykedni, hogy most beindul az oldal de ez kezd eltűnni bennem. Ha kell segítség én még segítek is szívesen. Tényleg kár lenne az oldalért.

 
 
süti beállítások módosítása