Fox

2012.05.22. 21:14 kiraly96

Íme, itt egy nő/lány desktopja. Én személy szerint a nőket mindig is kreatívabbaknak tartottam, mint a férfiakat. Igaz ehhez nem csak kreativitás kell, hanem tudás is, mellyel képernyőre vetjük a fejünkbe kirajzolódott képet. Benned, ahogy látom megvan mindkettő. Remélem még a jövőbe is látjuk az asztalaidat a blogon.

Üdv!

 
Küldtem már be nektek egy-két asztalomat, de ez az első rainmeteres. 
Csak most ismerkedem vele, nem igazán értek hozzá, de szerintem jól sikerült így elsőre. 
 
Kíváncsi lennék kinek mi jön le erről az asztalról, mennyire látszik, hogy egy lány csinálta.
 
Üdv.: buffybot
 
screenshot2.jpg
 
 
szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (4,3/5)

2 komment

Címkék: gmail fox facebook google chrome

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr824532552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2012.05.22. 22:22:38

Indulásnak mindenképp jó. A háttérkép sem árul el sok mindent, lehet bárki állatbarát asztala. :)

buffybot 2012.05.28. 01:42:19

Köszi, azóta már omnimora váltottam, de szerettem ezt az asztalt :)

 
 
süti beállítások módosítása