2012.05.28. 01:19 buffybot

A beküldő nagyon kíváncsi a véleményekre. Íme az enyém: A háttér nem zavaró és tökéletesen passzol a témához. Az oldalra kihelyezett tálca az általam látottak közül az egyik legjobban megoldott, nem kívánkozik vissza alulra, a kihelyezett panelek közül talán nem mindegyikre van szükség, de ez a téma elbírja ezt a mennyiséget is. Egyetlen negatívumként a beépített windows widgetek alkalmazását tudnám megemlíteni. 

Hello!
 
Miközben próbáltam összerakni a saját asztalom akkor találtam az oldalt, úgy döntöttem én is közzé teszem az enyém. Kíváncsian várom a véleményeket.
 
Üdv: Pista
 
 
my desktop.png
szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (2,6/5)

3 komment

Címkék: világűr windows7

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr874550040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiraly96 2012.05.28. 08:38:30

A kevesebb néha több. Nekem kicsit túl zsúfoltnak tűnik az asztalod. Nem nagyon illenek össze az eredeti windows widgetek és a BlueVision-os skin. De a háttérkép tetszik.

buffybot 2012.05.29. 16:18:11

@manson karcsi: Szerintem apróbb finomításokkal amit már fentebb írtunk kiraly96-tal egész pofás lenne.

 
 
süti beállítások módosítása