2012.06.02. 09:24 kiraly96

Nem sokan használnak Linuxot így mindig örülök, ha ilyen képet látok az e-mailek között. Szerintem sikerült elérned amit akartál, szép és egyszerű lett. Remélem, most már több komment érkezik és sikerül kitalálni, hogy kié lehet a beküldött asztal.

Üdv!

Az asztalom egy Ubuntu 11.04, Gnome 2.32.1-el, Elementary témával, Docky-val, és Grunge Rainbow Steel háttérképpel.

 

Ügyeltem rá hogy egyszerű legyen, mégis szép, szerintem sikerült. :)

 

Screenshot.jpg

szerintünk: (4,5/5)
szerintetek: (3,6/5)

3 komment

Címkék: skype minecraft

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr224560676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2012.06.02. 13:43:37

akit ismertem, az mind utálta a unity-t.

kiraly96 2012.06.02. 14:53:53

Épp ma telepítettem az ubuntut és szerintem törlöm is, mert a régebbi verziók felhasználói felülete jobban tetszett. Ezen sose találom meg azt amit keresek.

flyboy 2012.06.03. 23:56:17

Sziasztok, én küldtem be ezt a képet. Az Unity-ról meg annyit hogy kipróbáltam, egy idő után ha hozzászoksz sokkal egyszerűbb kezelni, főleg gyorsbillentyűkkel. Csak a Compiz ami nem tetszik benne. Ezért Gnome Classic(effektek nélkül)-ot használok 12.04-en.

 
 
süti beállítások módosítása