2012.06.14. 21:39 kiraly96

Elég nagy felbontású képet küldtél, ami nem is lenne gond, ha nem lett volna közel 4 MB. Ha kérhetem a képeket inkább .jpg formátumba mentsétek, így gond nélkül 1 MB alá csökkenthető a file méret. Előre is köszönöm, ha valaki figyelembe veszi a képküldésnél a fent felsoroltakat.

Blog.hu admin feliratú ikonból ítélve egy bloggerhez van szerencsénk. Részemről ennyi. A többit a kommentezők majd megpróbálják kitalálni. (remélem).

Üdvözletem!

Még régebben (úgy kb. 1 éve) beküldtem hozzátok az asztalomat. Eléggé
natúr volt, semmi extra, de remélem ezen most változtatok :D
Szerintem ezzel sem alkottam hatalmas nagyot, hiszen sokan használják
ezt a Rainmeter stílust, de szerintem egészen jó lett...

Előre is köszönöm, ha kiteszitek!
Üdv: Borsesz
borsikb_460.png
szerintünk: (4/5)
szerintetek: (3,8/5)

6 komment

Címkék: blogger

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr384588965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AvernusTriad 2012.06.15. 13:04:09

Rendezett, meg minden, de a háttérből jó 50%-ot kitakar... Ez a baj az Omnimo-val.

buffybot 2012.06.15. 13:08:16

Igen ezért érdemes omnimonál olyan hátteret választani ami nem konkrét kép hanem valami textúra.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2012.06.16. 21:22:07

a filmbuzi meg egy szar amúgy.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2012.06.17. 05:59:19

@buffybot: ez esetben örülök, hogy van, ki megmondja, milyen filmet nézz. :)

buffybot 2012.06.17. 12:18:42

A filmbuzi nem csak kritikákat ír hanem összegyűjti az infókat, plakátokat eseményeket a várva-várt filmekről, no meg elmondhatja az ember a véleményét. Amikor meg akarok nézni valamit moziban elolvasom az ottani kritikát előtte, mert általában hasonlóan látják a dolgokat mint én, de olyan még nem volt, hogy azért ne nézzek meg valamit mert ők lepontozták.

 
 
süti beállítások módosítása