2012.06.20. 22:05 kiraly96

Ötletes a háttér, bár gondolom nem saját készítésű. Az összképet is szép csak a tálca rontja kicsit. Szerintem szebben mutatna egy szürkésebb árnyalattal a kékes helyett.

Sziasztok

 
Nos valahogy így néz ki most az asztalom. A földgolyó forog, és az óra is jár természetesen:) A barátnőmnek kifejezetten tetszett :D Gondoltam megörökítem, mivel át akarom alakítani. Ha majd sikerül kitalálni valami jó koncepciót, azt is beküldöm nektek:)
 
Üdv: Beregan

Nos akkor várjuk az újabb képeket is :)

_Névtelen (2)_460.jpg
szerintünk: (3,5/5)
szerintetek: (3,3/5)

3 komment

Címkék: windows msn föld wow girlfriend

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr594599848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(Tom) 2012.06.21. 07:05:38

Elsőre kicsit zsúfoltnak hittem, aztán megnéztem közelebbről, szerintem is jó lett, a hangerőszabályzó kifejezetten tetszik!

buffybot 2012.06.22. 12:14:00

@Sindare: ha gondolod írunk egy levelet a készítőnek, hogy megtudakoljuk mi a szkin neve.

 
 
süti beállítások módosítása