2012.06.24. 15:32 buffybot

Viszonylag ritka mikor a beküldő ilyesmivel örvendeztet meg minket. Hogy mi lehet az oka? Talán kicsit kevésbé átlátható mint hagyományos társai és kevésbé kiforrott megoldás mint amiket az "egysíkú" asztalainknál ismerünk.

Ezen a desken nem azt látom, hogy a felhasználó jól bejáratott praktikus munkafelülete, inkább első szárnypróbálgatás lehet ezen a fronton. - ezért az alacsony pontszám.

Real Desktop Standart
3D Asztal környezet Windows XP/Vista és 7 rendszerekre.
Sok hülyeség van benne.
A falak mintázatát mi magunk állíthatjuk és van egy csomó hülyeség mint:
Labda, szoba növény, amöba.
Nem igényel nagy erőforrást.
Valamint van benne jegyzettömb is.
Próbáljátok ki

3d_kicsi.jpg

szerintünk: (2,5/5)
szerintetek: (2/5)

3 komment

Címkék: 3d real desktop

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr454608115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AvernusTriad 2012.06.25. 14:50:31

Korábban én is próbálkoztam ezzel a módszerrel. Szerintem annyira nem szép, viszont nem hasznos.

porfogo 2012.06.27. 11:27:17

Van ennek egy magasabb grafika igényű változata ( régen kipróbáltam , nem tom mi a neve ) . Szóval hogy lehet hogy látványos , de használhatóság terén nem a legjobb , én nekem 10 percet élt meg (:

AvernusTriad 2012.06.27. 12:45:24

@porfogo: Asszem BumpTop volt, én is azzal próbálkoztam. Nekem megélt 15-öt is :D

 
 
süti beállítások módosítása