2012.07.01. 23:15 buffybot

Lezárult a pályázat, nem dúskálunk a képekben de azért jött egy pár. :)  A szavazás a már előre megbeszélt módon történik, tehát kommentben kell leírni az adott kép sorszáma után kettősponttal a pontszámot 1-10-ig. Lehetőleg aki szavaz az összes képre szavazzon, nincsen sok. :)

Megosztjuk veletek az általunk készített asztalokat is, és szavazhattok is rá, de a mi képeink nem versenyeznek úgyhogy nem fog beleszámítani a végeredménybe.

Íme a munkák (érkezési sorrendben):

1.

palyazat1.jpg

A képhez nem érkezett leírás.

 

2.

Photoshoppal készült munka!

palyazat2.jpg

Egy Targaryen-es képpel indítottam (ki ne szeretné a sárkányokat?), majd erre kerültek rá szépen egymás után a rétegek. Először a tálca formáját, szerkezetét, árnyak/fények beállítását "rajzoltam" meg. Majd a start gomb helyét töltöttem ki A koronával és a Starkok jelképével :) Ezek után jött a kreatívabb rész, amikor is az ikonokat szerkesztettem meg, hogy stimmeljenek a GoT-os témához. A fő hangsújt erre fektettem. (Remélem ki lehet találni, hogy melyik mi, még ha nincs is alatta szüveg :D

...a 'Lannister Troubadours' -sajnos- csak egy fiktív zenekar, és az asztalon az csak egy fiktív albumuk :D )
Ezek után a szövegek kerültek fel és jó pár csinosítás, hogy szebb, valósághűbb legyen az "asztal". Remélem elnyeri tetszésedet/tetszéseteket!

 

 

3.

palyazat3.jpg

Természetesen, mint mindent, ezt sem igazán tudtam komolyan venni és megpróbáltam egy viccesebb oldalról megközelíteni, remélem azért valamennyire ez sikerült. Ikonokat és ilyesmiket nem igazán szoktam csinálni, meg is látszik rajta. Remélem minél többen jelentkeznek, mert ez tényleg egy nagyon jó ötlet volt.

Minden jót!
MekareMadness 

 

4.

palyazat4.jpg

Üdv néktek!

Nos egy GoT asztal a pályázatra, ha már megígértem. Igazából jobban is ki lehetett volna hozni, ezt olyan 2 óra alatt válogattam össze, de rámehettem volna jobban a magyar feliratokra, megjelenítésre, és még jobb lehetett volna. Azért használtam Skyrim karaktereket, stb. mert a hangulatot valamilyen szinten visszaadja, és nagybetűkkel nem hirdeti, hogy Skyrim-hez való.

A képi világ poénosabbra és képregényesebbre sikeredett, de gondoltam viszek bele újítást:) Két képből állítottam össze egy háttérképpé, amire felraktam a felületet. Ezt a képet is mellékelem.

Sunsetjoy

Felhasznált anyagok:

Rainmeter skin részletek, dátum/idő és merevlemezek

Skyrim Rainmeter skin v1 (http://axerron.deviantart.com/art/Skyrim-Rainmeter-Skin-271352340)
Persze tudom, hogy van újabb (http://axerron.deviantart.com/art/Skyrim-Rainmeter-Suite-v2-283817269), de nekem a régi is megfelelt, az itteni lejátszó zsúfoltabbá tette volna.

Rainmeter winamp, szabvány winamp
Rainmeter weather, Jeffrey Morley, modified by Shiva verzió

Ned Stark mint időjárásjelentő, az internetről szedve

Stark gyerekek pedig innen: http://nilaffle.deviantart.com/art/The-Stark-Children-244564967

A videókártya, hdd, processzorfigyelők Win7 oldalsáv-alkalmazások: GPUmonitor (http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=292598), és  Intelcoreseries (http://blog.orbmu2k.de/)

 

5.

Kiraly96 asztala, lehet értékelni, de nem vesz részt a versenyben.

palyazatk.jpg

 

6.

Buffybot asztala, lehet értékelni de nem vesz részt a versenyben.

palyazatb.jpg

Annyit fűznék hozzá, hogy a háttér fabrikálása elvette az időt, így minimális alkalmazás került rá, ha kész lesz megosztom veletek a kiegészített változatot is. :) Egyébként a háttér tapéta a képkeret és a házak képeit photshoppal hoztam össze, az alsó 'ikonok' GoT skinből vannak.

 

7.

És végül a kép amit már ismerhettek, csak hogy együtt legyen az összes :)

palyazatb2.jpg

11 komment

Címkék: photoshop rainmeter game of thrones pályázati munkák

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr794622890

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2012.07.02. 00:05:01

1: 4 (lehet hogy csak egy háttérkép, nem ismerem)
2: 6 (a Photoshop miatt, amúgy valódinál 7 lenne)
3: 7 (mert poénnak remek :)
4: 5 (sajátot nem illik, de ha kell, akkor ennyi)
5: 4 (tipikus noti/mediacent. asztalszerűség, eh)
6: 5 (ha tényleg még készül, jó a falikép-módi)
7: 6 (a zászlócsikra hajazó indítórész zsír)

Érdekes hogy a beküldők közül két ember is grafikailag oldotta meg remekül a dolgot. Kiváncsi vagyok az eredményekre, ha a sajátomra nem muszáj szavazni, akkor ne vegyétek bele.

buffybot 2012.07.02. 00:19:07

@Sunsetjoy: Köszönjük a szavazatot, még nem tudjuk, hogy beleszámoljuk-e a többiek hozzáállásától is függ :)

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2012.07.02. 17:37:09

1: 6 (nem rossz, de ha csak háttérkép akkor kevesebb járna neki)
2: 8
3: 6
4: 7

Belthasor 2012.07.02. 17:47:58

1.-6
2.-9
3.-3
4.-7
5.-6
6.-9
7.-9

nebulosa venator 2012.07.03. 00:30:14

Jók lettek mind :)
1:6
2:7
3:9
4:10 (valahogy nagyon átjött a hangulata :D)
5:8
6:7
7:8

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2012.07.03. 11:54:38

Mivel a posztírók is szokták pontozni a beküldött asztalokat, szerintem érdemes lenne hozzánk hasonlóan a 2 szerkesztőnek is pontozni (persze úgy, hogy sajátjukat nem pontozzák (bár nem is szerepel az benne).
Csak hogy több szavazat legyen azért, mint beküldött anyag:)

Beregan 2012.07.03. 12:45:38

1: Jó a háttérkép, de nincs rajta semmi extra, az ikonok ebben a formában nem illenek bele a képbe. És azt sem tudjuk, hogy saját készítésű-e a háttérkép.
3 pont

2: Szépen egyben van. Pár kreatív ikon. A winraros kifejezetten tetszik.
5 pont

3: Nagyon ötletes neveik vannak az ikonaknak. Nevettem is rajta. Ez minimum emeli a színvonalát. A tálcát hiányolom kicsit.
6 pont

4: A háttérkép rendben van. Szép infókat kapunk a gép állapotáról. Bejön, mégis valamiért hiányérzetem van.
7 pont

5: Megőrülök a panelektől, meg a windows 8as utánérzéstől, bocsi:( De ettől függetlenül egy elég jól használható asztal lehet.
5 pont

6: Bejön a háttérkép, főleg hogy saját munka. Ettől függetlenül még nincs kész. Sajna így csak
4 pont:(

7: Kapunk egy nagyon jól összekomponált asztalt, tálca nélkül sajna.
6 pont

buffybot 2012.07.03. 20:16:17

El kell, hogy mondjam nem akartam ezzel befolyásolni a szavazás eredményét, de mivel többen is felvetettétek: valóban, az első asztalnál a háttérkép nem egyedi, már a pályázat kiírása előtt találkoztam ezzel a háttérrel sok helyen...
_______________________________________________________
@Sunsetjoy: Filóztunk rajta, hogy szavazzunk-e, de ha te/ti ezt javasoljátok akkor hát legyen. :)

1: A fönt leírtak miatt 3 pont.

2: Nagyon kreatív az egész, az ikonok különösen ötletesek, és külön kedvencem a start gomb, viszont ha figyelembe veszem, hogy ez "csak" photoshop akkor 7 pont.

3: Rock Stark megint csak nagyon kreatív, viszont a kivitelezés nem elég precíz, és úgy gondolom ez sem létező asztal ezért 5 pont.

4: Bár el kell mondjam, jobb szeretem a klasszikus GoT hangulatot, megint csak a kreatív jelzőt kell használjam, viszont az alkalmazások nem nagyon illenek egymáshoz (mert pl a skyrim abszolút gotos de a cpu/gpu figyelő nem illik a témához. 6 pont

Kolléga asztaláról meg annyit, hogy jól elcsípte a hangulatot, pedig nem ismeri a sorozatot, és még egy pici win8 és érződik rajta ami külön jó :)

Sunsetjoy · http://retemu.blog.hu 2012.07.03. 21:08:04

@buffybot: köszi, hogy engedsz a közhangulatnak (bár én csak magamat láttam ezzel kapcsolatban:)

Az említett figyelőket nagyon kedvelem, nem volt szívem kihagyni őket, bár a hangulaton rontottak persze.
Most képzeld el, ha a WoT infópanelt is benne hagyom a Iosef Stalin nehézpáncélos logoval :D

kiraly96 2012.07.03. 21:12:33

Hogy én se lógjak ki a sorból..
Véleményt nem fűzök hozzájuk, hisz előttem szinte már minden elhangzott.
1: 4 pont
2: 9 pont
3: 5 pont
4: 6 pont

buffybot 2012.07.03. 21:15:31

@Sunsetjoy: Te fogalmaztad meg egyedül, de gondoltam hátha valaki kíváncsi ránk is :D Még rajtad kívül :)

Van róla printscreen? Felcsigáztál! :D

 
 
süti beállítások módosítása