2012.07.18. 18:12 buffybot

Amíg nem nő meg a beküldési kedv addig a mi asztalainkkal kell beérnetek, így tehát ma én is megmutatom nektek az egyik régebbi screenshotomat. Őszintén szólva nem tartott sok ideig összedobni, nem is használtam sokáig. Ami huzamosabb ideig volt azt az omnimo skinnel fabrikáltam össze abból meg már jött egy pár mostanában, ezért választottam ezt a koránt sem tökéletes asztalt.

A poszt írása közben végig azon gondolkodtam, hogy vajon miért nem változtattam meg a feliratok sárgáról fehérre. -.-'

desktop4.jpg

szerintünk: (0/5)
szerintetek: (3,7/5)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://asztal.blog.hu/api/trackback/id/tr224664747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása